Vi på Adjust träffar många kloka entreprenörer i vår vardag, vi möter nya trender och vi försöker förstå oss på vägar till framgång. Med adjustpanelen har vi skapat oss ett språkrör där vi berättar om vad som händer på veckodagarna och vad vi funderar på.
Tobias Gustavsson
Projektledare / Affärsutvecklare
AdjustVad är adjustpanelen?
Adjustpanelen är hela bolaget Adjust AB’s röst i cyberrymden. Vi har intern kommunikation som tillåter att alla får dela med sig av sina erfarenheter. Dessa åsikter summeras i denna blogg och sätts i text och bild av Tobias Gustavsson. Tveka inte att skicka ris, ros eller tips!
Student på besök
/in Adjust Utveckling /by AdjustpanelenI samband med årsskiftet får Adjust tillfällig tillökning! Under nio veckor har Adjust nöjet att få tillgång till Julia Andreinis tid och kunskap. Kul tycker vi! Julia sökte jobb hos oss för tre år sedan men på grund av olika omständigheter blev det inget av det den gången men potentialen fanns där. Julia är född […]
Äntligen är den nya webbplatsen uppe!
/in Adjust Utveckling /by AdjustpanelenVi vet vad vi pratar om när vi berättar att det kan ta längre tid än förväntat att åstadkomma något i ett mindre bolag – även om motsatsen stöds av få beslutsfattare. När det kommer till att publicera en ny webbplats sätts saker och ting på sin spets och vårt första mål var att lansera […]
Black Friday i Sverige – för att stanna!
/in Framgångsrik marknadsföring, Nyheter /by AdjustpanelenEnligt TV4 Nyheterna deltog 7% av svenska butiker (e-handlare och fysiska) i Black Friday under 2013. I år förväntas så många som 19% av butikerna ha deltagit och vi kunde inte undvika att ta pulsen på Stockholm under fredagen. Själva dagen är ju inte speciell i Sverige, men vår spontana känsla är att butikerna förstått […]
Lokala entreprenörer mot julrekord!
/in Adjust Utveckling /by AdjustpanelenI årets hetaste kvartal kan vad som helst hända, sägs det. I detta kvartal inryms årets viktigaste försäljningsperiod, julen, men det är inte en lika väntad och lättberäknad succé som på glada 00-talet. År 2014 måste detaljisterna brottas mot e-handlare, mot idealister som inte längre köper klappar och framförallt mot prisjämförelse-hysterin. Det är rådande förutsättningar […]